Accepterad MOME | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome229.

Vem var det som bannade dig? realsickan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-17 123149.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vdmar och petta för att jag lallade runt och körd in i dem flera gånger och för att jag inte betede mig 9 dagars ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sog epan komma förbi så jag svängde in mot den sen så flög dem och landa och och sen dem Fortsatte sin ride så jag kör efter dem och krokar i dem igen flera 4 gånger det var dumt av mig det var mitt fel sen så gick dem ut ur bilen och försökt prata med mig men jag betet inte mig så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte felaktigt det var mitt fel jag gjorde fel jag erkänner det jag ber om ursäkt förlåt mig snälla och du gjorde helt rätt och jag förkännar det hade jag betet mig hade jag inte blivit bannad förlåt mig snälla. jag körde in i dem flera gånger med meningen så jag gjorde fel för att jag petta i dem också flera gånger förlåt mig jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt men jag kommer inte repetera om mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? och jag ångrar att jag gjorde så. att jag hade kört normalt som alla andra och betet mig och inte hade lallat för att dem gjorde inget mot mig det var jag som börja allt.jag ber väldigt mycket om ursäkt jag kommer aldrig bete mig så igen förlåt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut jag har jag kommer bete mig och köra normalt som alla andra spelar och inte lalla det kommer va sista gången jag gör så det kommer aldrig hända igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det respekterar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka