Nekad MOME | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome_unive

Vem var det som bannade dig? JAAK

Bild på banmeddelande: image(2).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körd någons bil och sen så bromsa jag vid någons bil och sen så välter den grabbens bil men för mig så körd inte jag in i han men för han så sog han att körde in i han det är bug så blir jag bannad för streamsnipe från ingen stans jag blir helt förvirad jag hoppa supoort dem sa att dem mistänkte mig och innan dess som köpte jag en motorcykel efter jag blev bannad så sa dem att skullle dela skärm jag dela skärm dem kolla min hestorik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det är felaktig för att jag vett inte den killen eller tjej som streamde och hur fan ska jag veta att den grabben jag kroka i streamade och men jag satt bara och rpa är man så dum att stream snipa någon på rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte för att jag blev av bannad före igår jag hade inte spelat på 1 månad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gjorde inget ni bara mistänkte mig det är rp man kan råka kroka i någon men en till är jag helt förvirad för att jag blev bannand för nåt jag har inte gjort om ni inte vill av banna mig det är lugnt men jag vet att jag har inte gjort nåt dumt men det här är orättvist

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag har inte gjort nåt, hade jag gjort nåt fel så hade jag ärkännt om jag hade gjort fel men jag gjorde inget fel det är bara kånstigt att man blir bannad för nåt man har inte gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det respekterar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka