Nekad MOME | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome_unive

Vem var det som bannade dig? swedish_fish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_9590.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ska känna ångesd för att det jag har gjort innan för att jag ska också lär mig från mina misstag indragen medlem och indragen krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. staffen prata med mig att gå support och sa ok sen så hänger han migi lluften framför alla och sen tog han mig till paleto där tog jag ut alla min bilar och sen sa han att jag skulle in på mina karaktärer som blev jag lite arg för att hade prisis kommit in till unive då blev jag bannad för att jag väggra att lyssna på han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig jag var dum att jag död 2 poliser och tog deras vapen jag Erkänner att jag gjorde men grabben med många vapen sa till mig att ta hans vapen för att han skulle få tillbaka dem genom Ersättning i support Men, det gick inte för han Så kom han och sa att jag hade bara kommit och taggid hans vapen utan clip så kan jag inte bevisa och han jag borde inte har lyssnat på honom mitt hjärta är knäckt nu jag har hyllit upp unive på allt till och med min pappa har jag sakt till han att börja spela med mig unive unive on top 4 life och staffen för allt dem gör för servern unive min respekt till alla och jag hoppas nån dag jag får besöka unive efter av bannen om jag blir av bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit dum innan och allt från och med den sekunden jag blir av bannad så är jag en hel ny person jag kan lova det jag ska förbättra mig med allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte hade varit idiot och tagit en polis vapen jag vet inte vad jag tänkte i den sekunden jag gjorde så om ni bara vet villken ångesd jag har fått för att jag har aldrig blivit bannad permnant på unive det är ovanligt för mig et var min marddröm att bli bannad perm för att jag älskar servern UNIVE

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har jag kommer aldrig i mitt liv reptera samma misstag igen jag kommer aldrig vara dum och faka folks rp igen jag lovar jag lovar jag lovar 3 gånger från mitt hjärta jag ber om ursäkt till alla jag har bettet mig illa mot ingame och staffsen jag älskar alla jag vill bara sprida kärlek till alla jag lova jag kommer aldrig göra dig besviken om det där med polis vapen och jag kommer aldrig lyssna på folk när dem säger hoppa in i bilen och säger till mig att ta saker från deras hands faket så dem inte feller in mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det respektera jag och att jag hoppas att jag blir unbannad och jag hoppas att jag får tillbaka mina roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka