Accepterad molverr | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159736586/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Larsson

Vad är ditt discord namn? Moliver_34#8244

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi gielow 20 år gammal och har före detta varit gäng kriminell uppväxt i gatan och nu är han en hedlig person men kanske kommer ge sig in i det livet igen. hans intressen va ha dyra kläder o fetta bilar han hadde en bästa kompis som hette jack men han flytta från staden så nu är abdi ensam men kommer säkert hitta nya personer och häga med han va en person som stog upp för sig själv och som skyddar sin familj. hans fram tidsplaner är att hitta en ny familj att jobba förr,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bi dra med en bra rp nivå och inte lalla för om någon lalla mot mig så kommer jag klippa det och jag varit medlem och hafft krim och varit med i gäng tidigarre på unive så vet hur nästan all funkar. och jag kollar mycket stremers som spelar på univer och spelat här inne och det är många som spelar en bra rp nivå så det är just där fär jag vill bli medlem här fär andra gången (har varit perm bannad) och min plan nu när jag splar här att skapa ett nytt gäng med mina vänner som spelar här just nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bli dra med en bra rp nivå och skapa roliga/spenade senarium, om folk lallar elr bryter mot regler på serven kommer jag klippa o reporta för att få en bra rp nivå på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda spelarna ska ha kul under senarium. och alla ska bete sig och inte spela för att man ska vinna ett senaruiuska för att då blir alltr mycket roligare för alla spelare på serven.

Hur hittade du Unive? som sagt min bror och mina kompisar spelar och har tittat på strems över ett längre tag(har spelat här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka