Accepterad molverr | Ban Överklagan [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159736586/

Ditt Hex-ID: 1100001477e790a

Vad är din discord tagg? molverr

Vem var det som bannade dig? isaac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 172030.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade min mobil uppe när jag var död som jag förstår är fel men som sagt råka ta upp den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. folk prodda på vårt områda som vi äger så vi skulle gå in och ta ett snacka med dom så vi sparang ut där och försökte leta vart dom var men då team killade min grabb mig så jag dog och sedan 3 min efter så råkade jag ta upp mobil alltså jag såg ej det ens för att jag kolla på min lur irl men när jag såg det så var det redan försent oc hadde fått ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt rätt ban förstår vrf han banna mig till 100 procen men som sagt det var miss klick hoppas du tror mig för att du vet att jag har 0 bans dom senaste 3 månaderna och håller mig till reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad för clogg för ett bra tag sedan för jag råka quita för fort efter jag dog men det har jag lärt mig och aldrig gjort om igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i denna sitvatonen så råkade jag som sagt ta upp den så det var ej meningen men jag skulle väll kunnat ta mer anvstånd från tagentbordet när jag dog

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att men absolut ej fråga ta upp mobilen när man är död

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Godkänd. Vill ge dig en andra chans för att du inte visste att man inte fick ta upp mobilen samt du sa att du råka så kan vara lite snäll.

God jul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka