Accepterad molverr | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Moliver_34#8244

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: ca15:30 till 20:00

Helg/lov: ca 11:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Gick med 2022 (ca 1 år eller någon månad mindre)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Oliver/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-03-14%20181442.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har till uppgift att om jag ser en göra ett regelbrott ska jag beroende hur grovt det är kicka eller banna och om det är väldigt stort då får man skicka ut i förlängd ban. Sammanfattning göra lättare för staff. (JAG SKA EJ LETA PROBLEM)

(jag är polis nu) t.ex en grabb kommer inspringandes på station och slår ner allt och alla bah för han vill bli jagad eller gripen av polisen, eller driftar framför en polisbil bara för att få polisens uppmärksamhet (copbait)

för nu behövs det en förbättring på allt lall på servern och kicka eller till och med banna, som folk lär sig reglerna till punkt och pricka, för det funkar inte att det springer runt folk och slogs över allt för inga anledningar och att folk allmänt bryter mot reglerna för reglerna är ju där för en anledning men folk som inte fattar det bör fatta efter t.ex en ban,

Varför vill du bli servervakt på servern? För nu har jag gått från att spela krim till polis så jag märker på direkten att det är mer en dubbel så mycket lallade nu när jag är polis en det var från krim rp (såklart vad det folk som inte hållde sig till reglerna där med)

t.ex Första dagen så kommer det 2 grabbar och bara springer in och slår mot mig och kallar mig för det flesta fula ord för dom vill ha uppmärksamhet (copbait) (suntförnuft)

Och även allmänt lall från alla håll och kanter och detta måste ta ett stopp allt blir så mycket roligare för alla om man håller sig till reglerna och jag tänker lite så här efter man kickat eller bannat någon så kanske dom fattar sitt fel och utvecklar sin rp genom inte göra om det för dom inte kan spela på te.x 1 timme (jag vet ju själv att vissa vill bara förstöra)

sammanfattning: trött på allt lallande och att folk bryter mot reglerna konstant, man tröttnar lite på rp när folk bah vill förstöra (DETTA MÅSTE FÅ ETT STOPP)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom just servervakt kan ju va många saker men te.x att jag skiter i att banna min vän endå om han gör större regelbrott bara för det är min vän.
abuse är ju te.x att jag revar mig i skottlossning bara för jag inte vill dö eller att jag bannar någon som riktar vapen i mot mig eller att jag typ har ett vapen jag inte vill bli av med när man är jagad av polisen så jag lägger in vapnet i handskfacket och dvar bilen.

Tillbaka