Nekad molnet | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

molnet

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BigMolnet/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? molnet#4675

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Nymark och är 22 år gammal och uppväxt i Skellefteå. Erik bor i ett litet hus lite utanför staden. Erik har en mor och en bror, Tyvär så omkom hans far i en bilolycka när Erik bara va två år gammal och kom därför inte ihåg så mycket av sin far. I skolan gick det ganska bra för Erik, Han hade många kompisar och gjorde bra ifrån sig i skolan. Han hade en helt vanlig skolgång som de flesta barn. Efter grundskolan så utbildade han sig till bilmekaniker men efter de 3 åren i Gymnasiet så fick han svårt att hitta jobb där han bodde så han flyttade till Unive..

Eriks största fritidsintresse är bilar och allt som har med det och göra och därför vill han nu söka till sitt dröm yrke som mekaniker som han har velat bli ända sedan han var liten. Hans positiva egenskaper är att han är en väldigt social och trevlig kille och gillar att prata med människor, Han är även väldigt driven. Hans negativa egenskaper däremot är att han inte kan ta emot kritik och tror alltid att han har rätt i vad han gör.

Hans största dröm är att skaffa sig en egen verkstad eller bli chef på en verkstad där han kan jobba och bestämma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem på unive är för att det verkar som en seriöst server med seriösa spelare och seriös RP.
Varför jag ska bli medlem är för att jag också är en seriös rp spelare. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv och bidra med bra, seriös och långa rp scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med seriös och bra RP, Kommer försöka dra ut på alla scenarion jag gör så att det blir lite roligare och längre. Sedan kan jag nästan vara aktiv varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte har som mål att vinna scenariot, även om man vill, Man spelar så att båda parterna kan vinna.

Hur hittade du Unive? Genom youtube, Hade även kompisar som spelade på servern.

Tillbaka