Nekad molnet | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molnet

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BigMolnet/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ca1aadd

Vad är din discord tagg? molnet#4675

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag knivhögg en kille på torget. Men det var roleplay. Han som jag knivade började sparka på vår bil och sedan började slå oss så jag tog fram kniven.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kom fram till vår bil och började prata och sparkade på bilen, Sen hoppade vi ut och han började slå oss så do tog jag fram en kniv och sprang efter honom och knivhögg honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, Det var en del av rolleplayen. Jag tog inte bara fram kniven och började hugga från ingestans, Utan han började slå mig och mina vänner så då tog jag fram kniven.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var när jag råkade köra över någon, en annan var rdm, och den sista var när jag tog en polisbil för länge sedan vilket jagi tne visste att man inte fick göra då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit fram kniven kanske, Men han började slå oss och på vår bil så jag ser ignet fel med att ta fram kniven då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag kanskei inte skulle tagit fram kniven.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka