Vad är ditt namn i verkligheten? Mio
Ditt discordnamn: molnet#4675
Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2005
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff? Min huvudsakliga anledning till att bli staff skulle jag säga är min vilja att hjälpa andra. Jag tycker om att vara till nytta för spelare som behöver hjälp med diverse saker. Jag har bra koll på regler och är redo att se till att dessa följs så att alla på servern får en rättvis och rolig spelupplevelse. En annan fördel skulle jag säga är att jag har erfarnhet ifrån liknande projekt. Har vart staff på ett flertal andra spelservrar men inte just på FiveM, Har varit staff på spelservrar på spelet Rust till exempel.
Jag skulle också säga att jag kommer vara väldigt engagerad och driven. Jag är också beredd lägga mycket tid på detta och lära mig mer om till exempel commands jag inte kan osv. Jag skulle också säga att jag är ganska snabb på att anpassa mig och har förmågan att lära mig snabbt, genom att vara aktivt engagerad. Jag ser fram emot möjligheten att vara en del av staff teamet och hjälpa servern framåt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv ungefär varje dag
Vardagar: 15:00/16:00 - 23:00 (ungefär)
Helger: 14:00 - 03:00/04:00 (ungefär)
Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med i forumet i juni 2021. Så snart 2 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarnheter som staff på andra spel som till exempel rust som jag nämnde ovan, Men inte just på FiveM. Men jag har koll på lite commands såsom
/noclip
(Man kan flyga runt och är osynlig)
/goto
(Man teleporterar till en spelare)
/kick
(Man sparkar en spelare från servern.)
/ban
(Man bannar en spelare från servern.)
/spec
(Man följer en spelare utan att störa dem.)
/reportlist
(Man kan se alla reports som spelare har skickat in.)
/bring
(Man teleporterar en spelare till dig själv.)
/freeze
(Man fryser en spelare)
/addkey
(Man ger någon en nyckel)
/skin
(Man ger en spelare menyn för att ändra utseende)
/ped
(Man ger en spelare ped menyn)
/revive
(Man återupplivar en spelare)
/dv
(Man tar bort ett fordon)
/v
(Man spawnar fram ett fordon)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är beredd att jobba inom alla dessa. Så nej
Ditt discordnamn: molnet#4675
Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2005
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff? Min huvudsakliga anledning till att bli staff skulle jag säga är min vilja att hjälpa andra. Jag tycker om att vara till nytta för spelare som behöver hjälp med diverse saker. Jag har bra koll på regler och är redo att se till att dessa följs så att alla på servern får en rättvis och rolig spelupplevelse. En annan fördel skulle jag säga är att jag har erfarnhet ifrån liknande projekt. Har vart staff på ett flertal andra spelservrar men inte just på FiveM, Har varit staff på spelservrar på spelet Rust till exempel.
Jag skulle också säga att jag kommer vara väldigt engagerad och driven. Jag är också beredd lägga mycket tid på detta och lära mig mer om till exempel commands jag inte kan osv. Jag skulle också säga att jag är ganska snabb på att anpassa mig och har förmågan att lära mig snabbt, genom att vara aktivt engagerad. Jag ser fram emot möjligheten att vara en del av staff teamet och hjälpa servern framåt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv ungefär varje dag
Vardagar: 15:00/16:00 - 23:00 (ungefär)
Helger: 14:00 - 03:00/04:00 (ungefär)
Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med i forumet i juni 2021. Så snart 2 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarnheter som staff på andra spel som till exempel rust som jag nämnde ovan, Men inte just på FiveM. Men jag har koll på lite commands såsom
/noclip
(Man kan flyga runt och är osynlig)
/goto
(Man teleporterar till en spelare)
/kick
(Man sparkar en spelare från servern.)
/ban
(Man bannar en spelare från servern.)
/spec
(Man följer en spelare utan att störa dem.)
/reportlist
(Man kan se alla reports som spelare har skickat in.)
/bring
(Man teleporterar en spelare till dig själv.)
/freeze
(Man fryser en spelare)
/addkey
(Man ger någon en nyckel)
/skin
(Man ger en spelare menyn för att ändra utseende)
/ped
(Man ger en spelare ped menyn)
/revive
(Man återupplivar en spelare)
/dv
(Man tar bort ett fordon)
/v
(Man spawnar fram ett fordon)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är beredd att jobba inom alla dessa. Så nej