mollyj
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Molly
Vad är ditt discord namn? .mlly.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alice Johansson, 21
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hon är uppvuxen i Göteborg och har klarat av både grundskolan och Gymnasiet med väldigt bra betyg och hennes dröm är att börja jobba hos polisen då hon inte tycker om all kriminalitet som sker i stan. Hon vill även lära känna nytt folk och ser fram emot att flytta in i staden Unive.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Spela för att det ska bli roligt för båda parter och man ska inte spela för makt och pengar. Jag ska inte bli arg om jag förlorar ett
scenario, jag ska inte hoppa support och gnälla efter varje scenario.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att ha roligt så det blir kul för alla, jag ska inte bara spela för att vinna ett scenario utan också spela och låta dom andra vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Power gaming, vdm, rdm, fear rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på för tillfället.
Vad är ditt discord namn? .mlly.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alice Johansson, 21
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hon är uppvuxen i Göteborg och har klarat av både grundskolan och Gymnasiet med väldigt bra betyg och hennes dröm är att börja jobba hos polisen då hon inte tycker om all kriminalitet som sker i stan. Hon vill även lära känna nytt folk och ser fram emot att flytta in i staden Unive.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Spela för att det ska bli roligt för båda parter och man ska inte spela för makt och pengar. Jag ska inte bli arg om jag förlorar ett
scenario, jag ska inte hoppa support och gnälla efter varje scenario.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att ha roligt så det blir kul för alla, jag ska inte bara spela för att vinna ett scenario utan också spela och låta dom andra vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Power gaming, vdm, rdm, fear rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på för tillfället.
Senast ändrad: