Nekad Molletheman | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molletheman

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Molle

Vad är ditt discord namn? bobtheman_16

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Nilsson och 24 snart 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, charmig och dömer ej

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag tänker mig att jag vill köra på unive och skaffa ped och jag tänker mig att jag ska bli krim och sen ska jag gå med i ett gäng som jag med i innan och jag ska försöka bli som en känd gubbe inne på unive kanske börja streama här på servern och jag tänker väl att kanske försöka få pengar på servern och kunna ha många bilar få många kontakter och min bakgrund är att jag har kört här innan och att jag tyckte om servern men sen fick jag felaktig indragna roller och har it kunnat överklaga så jag har fått ansöka här nu och få nya roller och lösa allting och börja köra på servern igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att jag skickar in om det sker några regelbrott som jag ser och jag kommer donera in för krim och ped sen kan det nog tillkomma pedkläder så det blir en roligare rp och jag kommer kanske skaffa staff i framtiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är när man ska kunna förlora i ett scenario så att det it alltid handlar om att vinna du ska typ om jag gör ett rån så ska jag också om jag typ blir pittad eller något sådant så måste jag också kunna ge och om jag har en jakt typ så måste jag kunna ge upp tillslut om jag ej kommer ifrån polisen så måste jag kunna stanna och surrenda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brytit mot någon regel som ni skrivit upp men jag har brytit mot en regel som jag fick reda på och det var att man inte fick vara med i andra discord serverar även om man it spelade på den jag har lärt mig att man inte ska vara med i andra discord även om man it spelar på den.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm det är när man liksom dödar utan anledning eller ett tidigare scenario typ som att jag skulle och ut mitt på torget och skjuta någon utan att jag träffat de innan. VDM det är nmär man liksom dödar någon med en bil utan att ha tidigare scenario eller att man använder en bil som ett vapen t.ex. är att jag tar min bil kör över någon på sjukan utan någon anledning Och en väldigt viktig regel är FEAR RP och det är att du liksom måste värna om dit liv liksom att står det 10 poliser runt dig med en hk så ställer du dig it upp och börjar veva utan du surrendar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag håller mig till regler alltid och lyssnar om jag blir tillsagd.

Nekad.
Anledning: Vi efterfrågade din karaktärs bakgrund och framtidsplaner. Du verkar ej skilja på karaktär och dig irl. Din karaktär är inte en ”gubbe” på servern utan ska vara genomtänkt.

Tänk noga igen din karaktär och skriv en ny ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka