Nekad Molletheman | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molletheman

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Molle Gadd

Vad är ditt discord namn? molletheman_16736

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Nilsson han är 24 år gammal. Hans bakgrund är att han har haft ett lite svårt liv med hans föräldrar då dem lämnade han tidigt så han har bott själv väldigt länge. Han har inte så mycket känslor på grund av det han gick igenom. Hans intressen är att va med kompisar annars har han inte så mycket intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan gärna hjälpa till med mycket men jag kan se ifall folk följer regler och skriva till Phillip eller något annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i et scenario så ska man försöka att spela emot den andra så dem inte vinner eller åt minstone försöka.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja man måste vänta 12 h ifall karaktären dör i ett litet scenario men om den tar livet av sig eller dör i ett stort scenario så kan man vara tvungen att lämna karaktären bakom sig och det avgör staff. Sen om man spelar en gammal gubbe måste man ha röst som passar och tvärtom. Man måste göra saker som man hade gjort i verkligheten så det blir mer verkligt och om man är i ett scenario får man inte logga ut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men har vänner som hjälper mig ibland.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en som följer regler för känns dåligt att bryta regler.

Nekad, Utveckla "Berätta om din karaktär" Samt "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka