Nekad mollep | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mollep

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123061945/

Ditt Hex-ID: 110000109b412b9

Vad är din discord tagg? molle#8511

Vem var det som bannade dig? abu hassan

Bild på banmeddelande: 20231017213922_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag värnade inte för mitt liv när polisen riktar vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var fulla och vi rpade som vi va den och när man dricker blir skärmen helt vit och grön och jag trodde att han hade batong i handen men det var tydligen en pistolen så jag slog han och sprang men jag fattar exakt varför dom bannade mig och jag kommer inte göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den var jätte länge sen så jag vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? värna för mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ifall du vill få unban så kanske du ska utveckla din överklagan lite. Speciellt när det gäller dessa grövre regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka