Nekad molle80 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molle80

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas johansson

Vad är ditt discord namn? nickoto94#3034

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Nicko johansson är en sliten polis vid polisen i norrköping, i berättelserna involverad i lösandet av olika mordfall. nicko får besök av sin dotter som han älskar mäst av allt. Han älskar all musik och lyssnar ofta på det. Han lever inte särskilt sunt. Han hälsar ibland på sin gamla far, som bor på landet och livnär sig på att måla hötorgskonst. Nicko är något av ett alter ego för Mankell, som använde poliserna i östergötland för att samtidigt därigenom också belysa och blottlägga samhällsfrågor och tillståndet i det samtida Sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bi dra med bra rp och trovärdigt polis senarion då jag älskar att rpa polis och laglig sådan,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är som att du är med i ett bank råd och gör allt i din makt för att vinna det, skiter i om det är inte kul för andra du gör det bara för penga vinning,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? fearRp, värna om ditt liv alltid, som hos polisen, även om det inte är poliser som syns så finns det kamrer, samt meta gaming tar med occ information in till ic information, samt att man har powergaming du hoppar och flyger och tar ingen skada på kropp elr sinne!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag spelade 2013 och lite 2014, men är sugen att börja igen, min första server var made for sweden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag som person är rättvis, älskade att rolispela vill komma tillbaka, plus har lite dyxelesi så jag är lite blyg när det kommer till stavning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka