Nekad Moliver_34 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Moliver_34#8244

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi gielow och han är född 93 och hans föräldrar dog tidigt i abdis liv och har haft det väldigt svårt under sin uppväxts han har även vuxit upp på fel ställe och hängt med fel personer så han gick den kriminella vägen i sitt liv för att tjärna pengar och varit med om det mesta, från skottlossningar till bankrån och hängt med olika slangs gäng i sitt liv han va även med i lost mc så han har en mc kultur i sig och gillar och åka hoj och häng med personer och skapa roliga minnen tillsammans, men nu på det senaste har han mått väldigt dåligt och bestämt sig för att släppa sitt gamla liv och börja ett nytt liv och jobba vitt så undra hur detta kapitel ska gå i Abdi gielows liv....... undra om han går tbx till det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är att ha en bra seriös rp nivå och inte lalla och som sagt har spelat på unive i 1 år men blev av med mina roller då jag gjorde ett stort misstag......... så kan ju alla regler och hur man ska bete sig i scenarion och hur man har en bra rp nivå, min rp nu i framtiden kommer vara lite seriösare en innan så kommer bidra med roligt och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att båda partner ska ha kul och att det inte bara syftar på att jag själv ska ha kul och vinna scenarion hela tiden

Hur hittade du Unive? kompisar, och min bror som tipsa mig och tittat twitch på folk som spelat här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka