Accepterad Molak Torak | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molak Torak

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944624570/

Ditt Hex-ID: 11000013aac1fba

Vad är din discord tagg? $keed#0424

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 10 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft Samt RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det dom tänker på är när vid var på piren och en kille började slå mig och snacka skit mot mig så sparka jag sparkade han sen råkade jag slå en annan vilket kan ha fått dom att tro att jag bara gick runt och slog folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vid piren och skulle sälja en bil så var det flera som var där och typ festade kan man säga så var det en kille som snackade skit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel och jag fattar det. Men den borde inte ha varit så lång och jag kommer inte göra om det jag är verkligen ledsen och kommer inte att göra samma misstag och kommer förbättra mitt rp

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ganska mycket av en lallare och innan där jag inte spelade mycket,men har förbättrat mig och gör inte samma skit längre det var ett stort misstag det som hände på piren och jag kommer inte göra om det misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara vart tyst och låtit han snacka tills han tröttnade på det så att det inte skulle bli något större bråk av det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte sak ta bråk så lätt och speciellt inte på allmänplats där andra kan se det , och jag fattar att jag gjorde fel och kommer inte göra om det misstaget.

Snälla unbannan mig det är bara 7 timmar kvar på min ban och jag vill verkligen kunna spela med mina vänner under natten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det

Du får en ny Chans, hoppas du lär dig. Vill ej se att detta förekommer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka