Nekad Mokli | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mokli

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001710836/

Ditt Hex-ID: 11000013e1330f4

Vad är din discord tagg? Monglizzy#5548

Vem var det som bannade dig? By G

Bild på banmeddelande: View attachment 19615

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag glömde och skriva ( /me Byter Kylarslangen ) när jag höll på fixa en av mina vänners bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fixa en av mina vänners bilar sen ringer en polare och frågar om han kunde låna min bil och jag sa okej så jag gick till garaget och spawnade ut min bil till polaren sen kommer min vän som jag skulle laga hans bil och slår mig för ingen anledning sen drar vi tillbaka till hans bil och jag börjar laga den och när jag höll på laga den skrev jag aldrig ( /me byter kylarslangen ) för en av mina vänner på discord höll på spamma sönder mig sen när jag var klar snackade jag med nån som var intereseras på min bil och gick in till min bil och sen tänkte jag köra iväg sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En grabb på discord höll på spamma sönder mig när jag höll på fixa min väns bil så jag svarade han för att inte störa mig när jag spelar och jag hade inte koll i spelet så jag glömde skriva ( /me Byter kylarslangen ) och jag ba hoppade in i hans bil och den var klar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 1 timme för jag tydligen ´´hotade qpark´´ personalen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag glömde använda ( /me Byter kylarslangen ) när jag höll på fixa min väns bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte glömma bort att använda ( /me ) kommandot när jag repererar bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka