Accepterad Mokke | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ccoooo

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Vad är ditt discord namn? 1mokke

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min kärekter heter Kiko medison han är född 1989 han är född i kurdistan hans familj va väldigt fattig när han va liten när han va 6 år så flydde han från krig i kriget så dog hans mamma och pappa så när han kom till sverige så bodde han hos sin kusin han börja skolan han blev väldigt mycket mobbad för han inte kunde svenska och inte hade nån bra stil han börja 9an så börja han hamna i krimnalitet de gick bra för han i början efter han hade blivit tagen av polisen han hade på sig 2 gram hashis och 1 pistol han gick in i hvb direkt han gjode väldigt dumma grejer i hvb hemmet ochså han hade nu vart i hvb hem i 1 år och han börja få tråkigt han flydde därifrån han drog hem till sin flickvän som hette agneta arosh polisen va efter han jag drog därifrån och bodde hos sin kusin dom hitta han efter 1 vecka han kom till hvb hemmet igen efter 2 år så kom han ut han ville satsa på skolan men de gick inte så han hoppa av skolan nu är han chef till super pizzeria.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med Socialrp och använda emotes som att stå med en ipad när jag ska skicka faktura och jag kommer va väldigt trevlig mot folk så de blir roligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egna vinst och låter andra parten också att vinna alltså att man ej bryr sig så mycket att sin karaktär ska få pengarna eller vinna racet eller vad det nu är utan att den andra parten också ska ha kul i scenariot och vinna samt att man inte bryr sig om man förlorar typ ett vapen eller något

Hur hittade du Unive? Genom youtubers och streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka