Nekad mojee6969 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! mojee.7

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? 0xvyntr0

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan Torsk och han e då född 2000-04-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,hjälpsam,modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Hassan Torsk. Han har växt upp i en stökig miljö där pengar alltid varit ett problem och där folk i hans omgivning ofta höll på med skumma grejer. Han har i stort sett fått klara sig själv och varit nära kriminalitet sedan han var liten. I staden vill han hitta ett gäng att gå med i, visa att han är lojal och jobba sig upp. Hans mål är att tjäna pengar, få respekt och bygga ett namn för sig själv – och han är redo att göra det som krävs för att lyckas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alltid försöka skapa bra RP runt folk jag möter. Jag gillar att bygga minnen typ, samarbeta och inte förstöra för andra. Jag spelar min roll fullt ut och försöker göra situationer mer intressanta istället för att bara rusa igenom dom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder typ att man inte bara ska försöka vinna själv, utan spela så den andra också får nåt bra ut av scenariot. Alltså att båda får nån sorts vinst i RPn, roligare situation, istället för att bara trycka ner motparten. och vinna allt själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler nån gång. På Vation blev jag bannad för ett misstag jag inte fatta riktigt regeln i just den situation. Jag gjorde en ban-överklagan direkt och blev unbanad ganska snabbt när jag förklara vad som hänt. Det jag lärde mig är att inte bara gissa regler, utan läsa dom ordentligt och fråga om jag är osäker så det inte händer igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inget RDM/VDM, man ska spela sin karaktär, inget powergaming, respektera motpartens RP så alla får nåt kul och lyssna på staff. Jag tycker att suntförnuft är den viktigaste reglen då det beskriver till mesta dels det riktiga livet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar typ göra roliga RP grejer och hänga med folk, försöker alltid göra scener mer intressanta istället för bara göra något och inte hänga med, och lär mig snabbt reglerna och hur allt funkar på servern.

Senast ändrad:
Nekad
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka