Accepterad Mohsha1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohsha80

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Momme

Vad är ditt discord namn? KFC Mohsha80#4847

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momme coco han är född i ett litet område utanför Stockholm han är 25 år och han är uppväxt med kriminalitet och han har haft det tufft i uppväxten han gjorde många dåliga grejer för hans pappa var kriminell och hans pappa ville att han skulle vara med och göra massa dåliga grejer egentligen ville Momme inte det han ville gå i skolan och skaffa vänner och ha ett bra liv men han vågade inte säga de till hans pappa en dag var det ett stort bråk med hans pappa och en annan man och de va där allt tog slut hans pappa försvann och kom aldrig tillbaka och han vet fortfarande inte varför hans pappa försvann när hans pappa försvann så började Momme sälja dråger som 15 åring för att kunna ha råd med mat och dryck men han började ta dråger själv han försökte hitta sin mamma för att han har aldrig sätt henne så han tänkte att han ville få kontakt med henne och få ett nytt liv med henne men han fick reda på att hon hade gått bort och då tappa han hoppet om livet han ville ta själv mord men han hamnade på sjukhus i 1 år och nu 10år senare är han hemlös och försöker söka jobb och fixa sitt liv till ett bättre liv men han har svårt med det han har ingen familj kvar och han är mkt ensam han vill studera eller så vill han jobba han gillar bilar och hans dröm är att öppna en bilverkstad och jobba med bilar och han hoppas på att få ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna och jag har läst reglerna och vet dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska skapa scenario så det blir roligt för båda parterna och spela för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på TikTok och från youtube har sett många spela på Unive servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka