Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marks-Lisa
Vad heter du IRL? Momme
Vad heter du på discord? KFC Mohsha80#4847
Hur gammal är du?
Hur länge har du spelat på Unive? 1 vecka
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? På senaste tiden har jag märkt att marja-lisas typ aldrig har öppet och de vill jag kunna ändra på genom att anställa drivna och aktiva medarbetare så jobbet blir aktivt och lall fritt så att alla känner sig välkomna och trygga. Jag kommer va en aktiv chef som kommer kunna driva fram jobbet på ett bra sätt för att jag tror ifall man bara får seriösa och mogna personer som är aktiva så kommer de va lall fritt och aktivt så att de kommer bli en bra arbets miljö och glada kunder som kommer kunna köpa en bil när dom känner för de.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan mycket om bilar kan ta emot kunder jag kan ta kritik och förstår hur fraktsystemet fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag runt 7-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? JA
Vad heter du IRL? Momme
Vad heter du på discord? KFC Mohsha80#4847
Hur gammal är du?
Hur länge har du spelat på Unive? 1 vecka
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? På senaste tiden har jag märkt att marja-lisas typ aldrig har öppet och de vill jag kunna ändra på genom att anställa drivna och aktiva medarbetare så jobbet blir aktivt och lall fritt så att alla känner sig välkomna och trygga. Jag kommer va en aktiv chef som kommer kunna driva fram jobbet på ett bra sätt för att jag tror ifall man bara får seriösa och mogna personer som är aktiva så kommer de va lall fritt och aktivt så att de kommer bli en bra arbets miljö och glada kunder som kommer kunna köpa en bil när dom känner för de.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan mycket om bilar kan ta emot kunder jag kan ta kritik och förstår hur fraktsystemet fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag runt 7-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? JA
Senast ändrad: