Nekad mohsenN | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohsenN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? MohsenN

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohsen

Vad är ditt discord namn? MohsenN#4378

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Alibaba född i Afghanistan, 35 år gammal.
Hans familj dog under den inbördeskriget som pågår i landet fortfarande och på grund av krig så tvingade att lämna sitt hemland när han var 14 år gammal och flydde till Sverige. Alibabas barndom var svårt. Hans familj var fattig och han kunde inte gå till skolan när han var barn så när han flydde till Sverige så fick han den möjligheten att studera och efter att han fick sin student pluggat vidare till Sjuksköterskeprogrammet och nu är han färdig med sin utbildning och han har några år erfarenheter i nacken till och med. Alibaba bor ensam.
Drivkrafter är: Alibaba är väldig snällt, godhjärtat, vill hjälpa andra på ett gott sätt, prioriterar de utsätta personen först i sitt liv. Alibaba har mycket tålamod, han är lugn och lojalitet och anpassa sig väldigt snabbt. På fritiden Alibaba spelar biljard samt hänga med sina vänner vid stranden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem för att kunna rpa med folk på ett bra och korrekt sätt. Jag har ju lite erfarenheter ifrån andra server och vill gärna använda min erfarenhet på denna server och rpa med gott folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har skapat en karaktär för att kunna se hur ser ut eran Server och är väldig fascinerad på den jobbet ni gör och plus att det finns alltid folk i Unive Server för att kunna rpa på bästa sätt.

Hur hittade du Unive? Sökte på Svenska server i FiveM då kom eran server upp med flest spelare då varde er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål med mitt rollspel som sagt är att ha det kul och roligt på Unive Server. Samt jag vill att känna och träffa nya folk genom att rollspelandet. Att ta ett gott snack med folk genom rp är bästa sättet som jag känner för och självklart acceptera, respektera och ska följa Unive regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive Server är att skapa ett jobb först och sedan vill gärna ansöka hos polisen eller hemsjukvården.
Utveckla mig samt lära ut vad jag har lärt mig ifrån andra server till folket som spelar på Unive Server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället nej!! tänkte testa eran server och se hur kommer att gå för mig här på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka