mohsenN | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mohsenN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198184551333/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohsen

Vad är ditt discord namn? MohsenN#4378

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Alibaba Ovich, 30 år gammal och är född och uppväxt i Sverige. Hans mamma var läkare och pappan jobbade inom polisen. Alibaba tog student för många år sedan och har jobbat sedan dess. Han har erfarenhet som polis, sjukvården, Mekonomen, Falck, bilförsäljare. När Alibaba var 20 år gammal och jobbade i poliskåren då hans familj blev mördad av ett rysk känd gäng och sedan han försökte hitta gänget och grep de misstänkta som mördad hans familj. Efter händelsen Alibaba lämnade poliskåren och flyttade till en ny stad som förhoppningsvis ingen känner honom och kan börja med den nya livet.
. Drivkrafter är: Alibaba är väldig snällt, godhjärtat, vill hjälpa andra på ett gott sätt, prioriterar de utsätta personen först i sitt liv. Alibaba har mycket tålamod, han är lugn och lojalitet och anpassa sig väldigt snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att rpa mera med folk som är i staden samt att hitta ett jobb som kan sköta mig i den fina staden och såklart med jobbet kan träffa nya folk och rpa på ett bra och hög kvalitet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad för att det finns mycket folk i Servern och när jag vill kan komma till spelet och rpa och bekymmer mig inte för att hitta folk att rpa med dem för att det finns folk 24h i den här fina staden.

Hur hittade du Unive? Sökte på FiveM sökrutan på svenska rutan med flesta spelare så kommer Unive upp först.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha det kul och samt bidrar till högt kvalitet med rollspelandet. Jag har goda erfarenheter från andra server så jag tänker kan lära ut och såklart utveckla mig under tiden som jag spelar hos er.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att fokusera på mitt rollspel och såklart vill skaffa jobb som kan hjälpa andra när de behöver hjälp med som ex sjukvårdare. Att skaffa jobb ger mig automatisk möjlighet att snacka med folk och skapa ett bra nätverk vänskap.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfället! är mindre aktiv hos de, vill gärna vara aktiv hos Unive Server.

Tillbaka