Accepterad mohannad | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohannad

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mohannad

Vad är ditt discord namn? _exze

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Darwin Dice 2001 01 01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? respektfull,lugn,ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer från en liten stad i sverige där han växte upp i en vanlig familj som jobbade hårt. han har alltid fått lära sig att man ska ta ansvar för sina handlingar och behandla andra med respekt. när han var yngre hade han stort intresse för fordon och teknik och spenderade mycket tid på att skruva med bilar och lära sig hur saker fungerar. han är en person som håller sig lugn i stressade situationer och försöker tänka innan han agerar. han är också social och jobbar bra tillsammans med andra när det behövs.hans mål i framtiden är att skapa sig ett stabilt liv i staden, hitta ett fast jobb och utvecklas inom det han jobbar med. han vill bygga upp ett bra rykte och visa att man kan ta sig fram genom att vara seriös och jobba hårt. längre fram vill han ha en trygg ekonomi och ett liv där han känner sig säker och respekterad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med seriös och genomtänkt RP, jag respekterar andra spelare och försöker alltid göra scenarion roliga för alla och inte bara fokusera på mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska försöka vinna situationen själv utan ibland låta motparten få övertag om det gör scenariot bättre. man ska tänka på helheten och bra rollspel istället för att bara tänka på att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna och jag försöker alltid följa dom och spela korrekt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte hålla på med RDM eller VDM, ingen metagaming eller powergaming. man ska spela realistiskt och värdera sitt karaktärsliv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en lugn och seriös spelare som tar RP på allvar och tänker på hur mina handlingar påverkar andra. jag samarbetar bra och följer reglerna.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka