Nekad MohammedsMitten_36 | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedsMitten_36

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? mohammedsmitten36

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-28 212504.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig begrund av mina handlingar, Där jag blev sur och valde dra vapen på sjukhuset och det råkades avlossa några skott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okeej vi kan börja från start till slut. Det börjar med att jag kommer hem från mig tjej en dag efter ha varit där i 2 dagar, Jag kommer hem loggar in på datorn och går in på Unive som jag alltid gör. Min karaktär heter Abbas Johansson och var kriminell medlem och ägde ett gäng, tillbaks till vad som hände, jag klickade in på karaktären Abbas Johansson där jag spawnade död och då tyckte jag att det var vällddigttt märkligt att jag gjorde det eftersom jag kommer ihåg att jag hade lämnat min karaktär vid liv sist gång jag hade quitat och innan jag hade dragit till tjejen men men så jag skrev en report där jag skrev '' Hej spawnade död vet inte hur jag har dödt ni kan kolla logs'' exakt sådär skrev jag. Efter nån minut så tog någon helper report ärendet där de tog tid så jag blev beskymmrad och väntade, efter många minuter så blir jag inkallad till support för någon anledning som jag då inte visste vad anledning var men skulle precis få reda på det så det slutade med att jag hoppade support. Efter att jag hoppad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig bann. Jag gjorde 100% fel här och ber verkligen om ursäkt för mina handlingar och det kommer att aldrig ske igen förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag svär jag har lärt mig varje gång jag blivit bannad och tagit lärde dem av allt fel jag gjort och förbättrar mig hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha skitit i och att tagit upp dedör vapnet och bara tagit tag i min ilska och allt dedär ber verkligen om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig mer göra om dedär och att det var heeelt oacceptabelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100% ta eran tid : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka