Nekad MohammedsMitten_36 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedsMitten_36

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? mohammedsmitten36

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-11 181517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ett såg ut som om att jag shoot on sighta en grabb fast det inte var så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär gick det till Scenariot var att jag och min kompis skulle kidnappa någon som var med antingen Lost Angels & Genovese Family Gestione eftersom ni hade kidnappat min Vice Boss och fått han och lämna mitt gäng så då gick allt på att få hämn mot er båda gängen då vi tidigare hade haft ett scenario där vi sköt mot varandra och inte lyckats med någon kidnappning eller något sånt alls så då somsagt försökte vi kidnappa någon av era grabbar så då stog vi och väntade lite utanför erat gänghus. Tillslut kom ju något ut ifrån gänghuset som vi hade stått och väntat på och de hörde vi så då gick jag ut ur bilen och skulle rikta mot dig eftersom det var du som kom ut MEN somsagt så buggar heela spelet som de BRUKAR göra speciellt med de problemet jag hade och därifrån råka jag skjuta dig och döda dig när jag igentligen bara skulle rikta mot dig och kidnappa dig och det vet du mycket väl om eftersom jag förklarade allt för dig i OOC chatten och du var somsagt full förstårlig.
(DISCLAMIER DEHÄR SKICKADE JAG TILL GRABBEN SOM HOPPADE SUP MED KLIPPET)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker allt bara såg ut som ett heeelt misstförstånd när jag igentligen bara skulle rikta och kidnappa men så blev de lite fel och vapnet börja skjuta av sig själv och dödade lill grabben. Har spelat på Unive i snart 2 år tror jag vet att man ALDRIG bara ska gå fram till någon och ba skjuta dem som de som hände i klippet om man då inte villl ha ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JA mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja asså om bara vapnet ba inte hade skjutits av sig själv så skulle jag varit nöjd. för tror scenariot hade blivit bra och kul

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 110%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka