Accepterad MohammedsMitten_36 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedsMitten_36

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? mohammedsmitten36

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-12 230123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wux valde att banna mig då jag skulle göra en rolig sketch med några kompisar inne på polissationen där ena av dem var polis och han andra Chef över Securitas. Det blev bara fel från båda sidorna och där av bannade Wux mig där jag är full förstårlig för och verkligen ber om ursäkt om någon i detta scenariot tog åt sig på något dåligt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt, jag var på polishuset med 3 polare där ena av dem va Polis och den andra Securitas vi ba chillade där tills vi ville göra en rolig lixom Unive Sketch där jag tar in dem i cellen och ber Abdhulla twerka mot Oscar, Och jag ber verkligen om ursäkt för de handlingarna jag tog i detta och vill verkligen bara göra om och göra rätt, plus där jag kunde ha undvikit var att ba ha gjort det någon annanstans och inte på polishuset. Iallafall detta kommer ej att ske någon mer gång då jag verkligen inte menade något illa menat ville bara skapa minnen på Unive med att göra en Unive Sketch men ber om ursäkt om de gick lite överstyr, Ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nejdå ingen felaktig bann som sagt de gick lite sisådär med sketchen och menade verkligen inte det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan men de flesta bans har tagits bort då de varit felaktiga. Dessutom förekom de flesta bans när jag för första gången kom till Unive, vilket även var min första RP-server. Därav skedde det en del klantiga regelbrott såsom halv ooc och liknande. Däremot inget grövre. Jag tog alltid lärdom av alla bans och lyssnade på staffsens förklaringar samt deras syn på hur jag skulle kunna förbättra mitt rollspel. Denna senaste ban är ju definitivt min grövsta ban och den ban som jag tagit mest lärdom av. Jag saknar verkligen att rollspela på Unive och kommer ALDRIG att begå ett liknande regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara skippat göra något roligt av det och ba åkt någon annanstans och bara betet mig och visat hänsyn lite mer. Ber om ursäkt för det verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig som tidigare nämnt att tänka ett par steg längre och använda mina små grå. Jag är mycket ledsen för mina tröga beslut som jag tidigare tagit till och kan endast beklaga mitt opassande beteende. Dessutom har jag lärt mig att Unive är verkligen något som jag vill vara en del av och detta är något jag saknat under dessa månader.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut ta din/eran tid : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka