Accepterad MohammedMohammed | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedMohammed

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297731794/

Ditt Hex-ID: 1100001141d52d2

Vad är din discord tagg? Big D Richard#0608

Vem var det som bannade dig? bailybog

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev i chatten att ett gäng rånade mig när staff inte hjälpte mig. Fattar att de kanske har mycket att göra, men jag skrev att 9 killar i vita kläder hoppade på mig och baxade allt jag har.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på sidan av vägen i paleto. Det stannar en bil där 8-9 killar i helt vita kostymer och hat, skrattar som fan o snackar om något annat.(typ om deras discord kanal) Några rycker fram pistoler och de säger åt mig att ta upp händerna vilket jag gör. killarna står och skriver i OOC chatten om något random.(De lallade sönder) De klappar ner mig och lootade hela mitt iv på allt jag hade förutom bilnycklar. Efter det sätter jag mig i support (sitter fortfarande efter 45 minuter xD) och skrev /report några gånger med lite info. Efter jag inte fick något svar så skrev jag i vitter vad som hände och då blev jag bannad för att ha pratat om kriminella handlingar i chatten. Jag skrev "Ni 9 små fega killar som hoppade på mig och tog allt jag hade kan komma tillbaka" så att de skulle komma och kanske ge tillbaka allt för att det var så sjukt dålig RP (igentligen ingen alls) Hela scenariot varade kanske 15 sekunder. Jag såg ID 70 och 79 när de åkte iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju inget kriminellt som hände från min sida, jag endast påpekade på twitter att jag blev rånad. Jag tänker att det är något som skulle ha hänt i verkligheten. Jag inget som i sig var kriminellt, skrev inte typ att jag skulle hämnas. De runt mig som såg vad som hände sa att det var ett gäng. Eftersom jag trodde att det var dem så sa jag detta gäng vid namn efter i att de rånade mig och detta var mitt misstag, det kommer jag inte göra om. Jag håller dock inte med om att det är orealistik

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång vad jag kan komma ihåg och då blev jag auto bannad för noclipping när jag la mig i en baklucka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat haft en clipping software (laddar ner nu). Och skulle inte ha skrivit i twitter. hade jag video på det hade jag inte gjort det eftersom jag inte hade behövt. Gjorde bara det för att de skulle komma tillbaka så jag kunde se allas ID och en staff kunde komma och hjälpa till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska inte prata i chatten alls om gäng eller kriminella handlingar i twitter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka