Nekad Mohammedaqir | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammedaqir

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? mohammedaqir

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Leo Gustavsson och är 22 år gammal. Han har haft svårt uppväxt då hans mamma var alkolist och hans pappa var kriminel ,så han är har lovat sig själv att aldrig röra alkohol men till krimnela livet kan han inte lova sig att han kommer inte vara med där då hans pappa ha get han mycket intresse om det för att han komma altid med dyra kläder och snygga billar och det har leo altid drömt om att ha mycket snygga bilar och kläder. Redan vid 13 års ålden börja han röka lite och stjäla mycket och betalade typ aldrig för något. Många var rädda för han för att han hade inget konsykvenstänk så att han våggade göra allt men med ålden börja han bli lite mer normal han slutade stjäla så mycket och började ha ett normalt liv när han blev 16 år dog hans pappa i en skotlösning av fyra skot i ryggen och hans mamma tog självmord för att han inte ville leva kvar utan sin man. Så redan vid 16 års ålden började han bo själv. När han var 17 år så fick han sitt första jobb i ett gäng, han behövde vara en slaks slav till medlemarna i gänget. Men han vill sluta där så fort han kunde. Så han valde att flytta till unive staden och han försöker skaffa sig ett jobb lite mer laglit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med höga och exklusiva scenarion, jag har tidigare rollspelet på server och vet hur dess RP fungerar och hur jag ska anpassa mig till det. Jag kommer även spela socialt i alla scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså att man ska spela för båda parter i ett scenario, dvs att man inte kör för att vinna scenarion utan man spelar 50/50 och tar inte åt sig om man förlorar ett scenario osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Rdm- random deathmatch det betyder att man inte får gå runt och sjuta vem som helst. nlr betyder new life rule det betyder ifall du dör så kommer du inte ihåg något som har hänt innan du dog

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört för på Unive har varit severvakt på Unive men också staff på andra server men jag vill satsa mest på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att min stavning är inte den bästa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka