Accepterad MohammedAlSabti | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedAlSabti

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MohammedAlsabtiSharmutaElPadre/

Ditt Hex-ID: 110000114391756

Vad är din discord tagg? chili#6969

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc i twt - RealSvampBob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valda att banna mig för att det som RealSvampBob sa att jag skrev OOC i Twitter. Det finns inte riktigt mycket OOC i nästan alla chatterna på Unive så när de såg mitt Twitter meddelande så måste det ha stått ut för de och såklart för att hålla kvar RP'n i servern så valde de att banna mig så att jag kanske inte skulle ha gjort det igen och för att lära mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare körde runt i min nyköpta Tesla Model X. Medans min polare testkörde bilen, så märkte jag att jag inte riktigt gillade färgen på bilen och försökte ringa Vianor för att fråga om hur mycket det kostade för att färga om bilen. Då svarade inte de. Då provade jag skriva i Twitter för att se om någon som jobbade på Vianor var inne i servern fast var inte på arbetsplatsen (Vianor). Då skrev jag i Twitter "Är någon i Vianor online". Efter cirka 3 minuter efter att jag skickade det så krachade mitt FiveM. När jag provade att komma in tillbaka i servern så såg jag att jag blev bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel. Enligt § 6.3 så står det tydligt "Chatten Twitter har som syfte att vara ett sätt för samtliga spelare på servern att kunna kommunicera inom dess karaktärer." Alltså enligt dess karaktär. Men jag skrev ju då i OOC för att jag skrev "online" istället för "öppet". Och då om man skulle tänka att Unive är det riktiga världen så skulle man ju inte skriva "är Vianor online".

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har främst varit snusförnuftiga. Där jag har kört för snabbt i stan, eller kanske kraschat i en lyktstolpe och fortsatte att köra. Jag har såklart tagit lärdom av dessa och på de sättet blivit bättre på RP. Nu när jag kör bil i stan så kör jag inte över stadens hastighetsbegränsning (80 km/h) och bromsar vid rött. Varje gång jag blir bannad på alla servrar försöker jag tänkta tillbaka på vad jag kunde ha gjort bättre för att sedan använda det om jag hamnar i samma scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha provat tänkta till lite innan jag skickade Tweeten och sedan omformulera det till kanske "Är Vianor öppet?" eller "Kommer någon från Vianor börja sitt arbetspass snart?". Jag kunde ha också bara gett upp efter att jag ringde de och bara prova ringa tillbaka de sedan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att tänka lite mer innan jag skriver i vilken chatt som helst på servern så att det alltid låter realistiskt och att man är alltid i RP. Jag kommer såklart att inte längre fråga om de är online utom istället fråga om de är öppna eller kanske om det finns någon som jobbar där. Jag förstår fullständigt varför jag blev bannad och som sagt så försöker jag lära mig efter varje bann där jag inte har varit länge inne i denna RP sidan av GTA V.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka