Nekad MohammedAlSabti | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MohammedAlSabti

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anna36/

Ditt Hex-ID: 110000114391756

Vad är din discord tagg? Kebabrullen#7811

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att jag tog det lite över gränsen och det blev tillslut för lalligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner körde en bil, där min vän var föraren, alltså inte jag. Våran bil var efterlyst och min vän körde bara iväg från poliserna direkt när de såg oss. Eftersom jag hade det lite för tråkigt så började jag halvt reta polismyndigheten med fraser såsom "Är vianor öppet? Vill färga om min bil till en färg (inte grön)". Våran efterlysta bil var grön.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rättvis ban! I stundens hetta så tänkte jag riktigt inte på vad jag skrev och jag förstår att för andra spelare så kom det ut lite för lalligt. Sedan så tycker jag personligt att jag spammade twitter lite för mycket där jag bara la upp en massa random meningar utan någon betydelse och inte riktigt gjorde någon typ av social RP, där jag känner att skriva i twitter är inte riktigt social RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Från mina förra banns har jag tänkt att alltid tänka till innan man säger / skriver något där det kan vara OOC in game. Också har jag lärt mig att det är väldigt viktigt att RP'a på skador där det kan ge en mycket bättre RP upplevelse och det kan då i säg skapa en massa nya scnarion. Jag har också lärt mig på denna bannen och på andra bans att också spela enligt sunt förnuft så att jag tänker lite hur detta scenariot skulle vara IRL och om det skulle verkligen funkat som det gör i spelet!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag kunde ha valt att inte ens skriva i Twitter, men om jag skulle ha gjort det ändå så antar jag att jag skulle ha tänkt mindre impulsivt, alltså då tänkt på vad jag skriver för att inte tillslut verka för lallig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag ska inte skriva i Twitter så impulsivt och tänka mer om vad jag ska lägga upp innan jag gör det.
Samt om jag vill ha en konversation och faktiskt bidra med någon RP så ska jag istället för att lägga upp en massa meningslösa kommentarer i Twitter gå runt och skapa konversationer med folk på servern!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka