Accepterad Mohammed6547 | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed6547

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072067826/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Svantesson

Vad är ditt discord namn? MOHAMMED#7490

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2001

Berätta om din karaktär. . hans namn är Mohammed. han är 24 år gammal och hade en tuff barndom. han och hans pappa flydde från sudan när han var 4. det var för att det var krig då och han förlorade sin biologiska mamma och sin syster. när han kom till sverige så levde det tufft ett kort period. efter ett tag gifte sig hans pappa sig med en äldre dam som heter monika. hans pappa heter mustafa och det är därför ahmed har ett svenskt efternamn. i början var monika väldigt snäll mot. och han trivdes i sin nya familj. men senare så började monika reta han och kalla han fula saker. han försökte vända sig till sin far men han var borta hela tiden pga. kriminalitet. en dag när ahmed gick hem från skolan hörde han ljudet av en pistol. han följde ljudet till en gränd och såg sin pappa skjuten. han var helt förkrossad och sedan vart allt mycket värre. monika började slå han och skyllde på Mohammed för sin fars död. en dag flydde han hemifrån och bodde hos sin vän. vis senare ålder så var han i kriminella kretsar. han var en lite högre uppsatt springpojke i ett gäng och han blev väldigt van med knark och vapen. nu försöker han ta sig ut ur gänget och starta om. men det är svårt eftersom han bara har vänner i det kretsarna.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att rp är väldigt kul och jag vill hjälpa folk i servern och denna server så finns det mycket snälla och schyssta personer och jag vill inte göra detta för bara pengar eller bilar utan jag gör det för att det är typ som en dröm för mig att få vara whitelistad på denna server och när jag spelar rp så gillar jag att spela seriöst så jag åker bara inte runt och gör onödiga grejer för isf skulle jag lika gärna kunna spela original gta

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här servern verkar väldigt bra, det är alltid ganska många inne vilket jag gillar. Jag gillar också människorna som spelar på den, de flesta är väldigt snälla och alltid tillgängliga om man behöver hjälp. Jag hade lite problem med att förstå saker i början men fick väldigt mycket hjälp av folk inne på servern.

Hur hittade du Multistaden? minna kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill försöka förbättra min rp nivå och fortsätta träffa nya personer. och kunna göra mer saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden

Vidare till muntlig:)

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm

Godkänd muntlig :)

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm