Nekad Mohammed6547 | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed6547

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072067826/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Svantesson

Vad är ditt discord namn? Lukas #7490

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2001

Berätta om din karaktär. han heter Mohammed han är 19 år gammal och han har en pappa som är alkolist och hans mamma dog i cancer och hans broacha dog i en bilkrasch och han jobbad som mekaniker och efter det ville börja jobba som mekaniker och nu vill Mohammed bli chef för att hans broacha var det. Mohammed är en snäll person som gillar långa konversationer och gillar att prata bilar med andra och han har ett stort intresse för Saab och andra gamla bilar och mercedes han har väldigt svårt för att bli arg på andra. han gillar att jobba med bilar. han har en tjej som heter Filippa bult och henne träffade han när han var på semester på Hawaii. och han gillar kaffe som fan och han gillar att vara själv. och han gillar att bestämma över folk men han är snäll då mot dem samtidigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag vill bli Whitelistad är för att jag känner att jag är en seriös spelare. Det finns många spelare som jag möter som inte kan hantera sig och pratar om annat. Jag tycker verkligen den här servern är extremt rolig och jag har spelat den varje dag sen jag kom in, från morgon till natt. jag kommer att göra vad som krävs för att få det bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här servern verkar väldigt bra, det är alltid ganska många inne vilket jag gillar. Jag gillar också människorna som spelar på den, de flesta är väldigt snälla och alltid tillgängliga om man behöver hjälp. Jag hade lite problem med att förstå saker i början men fick väldigt mycket hjälp av folk inne på servern.

Hur hittade du Multistaden? minna kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill som sagt kunna göra de sakerna jag inte kan och ha det roligare på servern. Jag har redan fastnat för den och om jag kunde göra mer saker skulle jag ha ännu mer kul på den. Jag vill skapa ett gäng med mina vänner där vi säljer droger, lite som någon kartell eller liknande. Det är största anledningen till min ansökan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka