- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072067826/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Svantesson
Vad är ditt discord namn? MOHAMMED#7490
Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2001
Berätta om din karaktär. han är en medelålders man som gillar billar och
Varför ska just du bli whitelistad? för jag är aktiv och trivs väldigt bra på servern för den är en bra,rolig och seriös server. jag vill bidra med att göra servern mer seriös och aktiv och kommer försöka få jobb på mekonomen elr Marja Lisas för jag gillar bilar. jag kan även ta kritik för det jag gör och är inte otrevlig eller taskig utan anledning. jag är hyfsat aktiv och kan gå online om jag måste nästan hela tiden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är en bra,rolig,seriös och aktiv server och jag vill vill kunna bidra till en server jag gillar.
Hur många timmar har du på FiveM? 31 timmar
Hur hittade du Multistaden? minna kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Svantesson
Vad är ditt discord namn? MOHAMMED#7490
Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2001
Berätta om din karaktär. han är en medelålders man som gillar billar och
Varför ska just du bli whitelistad? för jag är aktiv och trivs väldigt bra på servern för den är en bra,rolig och seriös server. jag vill bidra med att göra servern mer seriös och aktiv och kommer försöka få jobb på mekonomen elr Marja Lisas för jag gillar bilar. jag kan även ta kritik för det jag gör och är inte otrevlig eller taskig utan anledning. jag är hyfsat aktiv och kan gå online om jag måste nästan hela tiden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är en bra,rolig,seriös och aktiv server och jag vill vill kunna bidra till en server jag gillar.
Hur många timmar har du på FiveM? 31 timmar
Hur hittade du Multistaden? minna kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden