Dubbelpost mohammed zami | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohammed zami

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Användarnamn: mohammed zami

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198318988489

Vad är ditt namn i verkligheten? Jordan

Vad är ditt discord namn? J0rdan#2650

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 0322

Berätta om din karaktär. jadu vad ska man skriva köper bilar säljer dom typ just nu kör jag runt i en Volov 740 leker runt just nu försöker hitta kompisar i staden lära känna folk men allmänt roligt och vill växa i staden så vill kunna skaffa jobb och sånt

Varför ska just du bli whitelistad? varför jag vill jio men de är för att jag vill kunna växa i staden och kunna skaffa jobb kommer bidra med väldigt mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ja för att växa och ja käna pengar genom att jobba osv

Hur många timmar har du på FiveM? kom från flygplatsen för typ 1 vecka sen så vet inte riktigt timmarna men spelar väl typ 10hh per dag

Hur hittade du Multistaden? ja hittade den genom att söka på SWE där uppe och sen såg jag en schysst logga som såg cool ut så joinade och sen ba körde jag på

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har ja g inte bara kickad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope det gr jag inte

Du måste utveckla svaren på frågorna: Varför vill du just bli Whitelistad på denna server & Varför ska just du bli whitelistad, annars så var din ansökan bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka