Nekad Mohammed Ramadan | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed Ramadan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? toilettagner

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2006

Berätta om din karaktär. Namn: Mohammed Ramadan
Ålder: 28 år

Bakgrund:
Mohammed föddes i en liten stad med starka familjevärderingar. Hans pappa var byggnadsingenjör och hans mamma lärare. De flyttade till en större stad för bättre möjligheter, men Mohammed drogs in i stadens undre värld. Han har levt ett liv där han tvingats balansera mellan rätt och fel.

Känslor:
Mohammed är lojal och principfast, men inombords brottas han med skuld och frustration. Han bär på en tuff yta, men har en stark medkänsla för de svaga och en inre kamp om vad som är rätt.

Intressen:
Mohammed älskar bilar och spenderar mycket tid i verkstaden. Han deltar i bilrace och tränar boxning för att släppa ut sin frustration. Han är även intresserad av historia och politik, särskilt ämnen som rör rättvisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa car-meets där spelare får mötas och visa upp sina bilar, även trimma och designa bilarna så man har finast bil av alla. Detta nyttjar även andra personer så som bilverkstaden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara fokuserar på min egna framgång, jag tänker på de andra för att skapa en spännande och engagerande upplevelse för alla inne på servern. Det innebär också att jag är villig att låta min karaktär misslyckas eller hamna i underläge om det bidrar till ett mer dramatiskt eller underhållande scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Använd inte communityt eller servern som en plattform för reklam för andra servrar eller aktiviteter utanför servern och communityt.Använd inte communityt eller servern som ett sätt att tjäna egna pengar på, detta är brott mot både serverns regler men kan också leda till andra rättsliga konsekvenser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har för nuvarande inte spelat på någon annan rollspels server på FiveM, jag ser därimot fram mot att ändra på detta och utveckla min kuskap inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mer bakgrund om min karaktär: Jag kommer från en familj som alltid värderat hårt arbete och utbildning. Min pappa var byggnadsingenjör, och min mamma var lärare. Men trots mina rötter och min utbildning, hamnade jag snabbt i en värld där livet inte var så enkelt. Jag flyttade till en större stad för att söka bättre möjligheter, men stadens skuggor lockade mig in i en värld av kriminalitet. Jag har balanserat mellan rätt och fel under större delen av mitt liv, och det är just denna konflikt som jag vill ta med mig in i spelet. Jag hoppas kunna ge spelet en karaktär som ständigt brottas med sina val och sin moral, vilket skapar en mer djupgående och dynamisk spelupplevelse.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka