Accepterad Mohammed Ramadan | Ban Överklagan [Azzpa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mohammed Ramadan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418977801/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b576409

Vad är din discord tagg? toilettagner

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: ban unive igen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning, jag hade tydligen kört på en folkmassa på mekonmen, men jag har inte gjort det. Jag är oskyldig och det är en felaktig ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har inget minne av detta, skulle gå in på servern och fick upp detta istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban det måste har blivit något lurt. Jag har inte kört på någon folkmassa på mekonomen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång förut, och jag har tagit lärdom av mitt misstag genom inte begå samma misstag som jag gjorde då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom det är en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

det går inte unbanna dig, står att du ej är bannad,
kan det vara så att dit syskon kanske har samma ip adress som dig och att det är han som ska ha bannen?

det går inte unbanna dig, står att du ej är bannad,
kan det vara så att dit syskon kanske har samma ip adress som dig och att det är han som ska ha bannen?
Frågade min bror, och det visade sig att han hade blivit bannad. Går det att fixa så att jag kan spela igen?

Tillbaka