Nekad Mohammed Gaffa | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed Gaffa

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198038607618/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Peckab#5212

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Mohammed Gaffa och är 25 år gammal. Han är född 1997. När han var yngre så bruka hans pappa jobba som polis. Så det är därför han alltid har drömt att jobba som polis. Han har bott i Unive i 2 månader ungefär. Han var mobbad när han var yngre för att han var small och liten men nu har han gymmat och blivit start och stor. Han hade en fru men hon blev sköten han har 2 barn som är tvillingar båda är 1 år gammal. Han har två bilar men båda bilar är sönder och han har inte råd att laga de. Han jobbar i Postnord. Hans bästa vänner heter Muhammad Hussein och Loke Svenson. Hans favorit mat kebabrulle. Mohammed tycker inte om när folk pratar skit om hans familj. Han älskar att spela basket. Mohammed har 2 syskon 1 kille och 1 tjej. Killen hetter Abdi och tjejen heter Lisa

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är riktigt bra server och alla är jätte trevliga och är bra på att rpa. Jag är bra på att rpa tycker jag själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka spela så bra rp som jag kan och inte ba lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda scenarion kan vinna, det gör så att det blir kul

Hur hittade du Unive? En kompis sa att jag skulle spela på Unive för ungefär 2 månader sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka