Nekad Mohammed amin | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed amin

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073467709/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425a1d3d

Vad är din discord tagg? IZE_MXR#4564

Vem var det som bannade dig? Ol1ver

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 8ad98ac96c41cef30f2a050f25076286.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han blev sur för dem dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar stog borta vid mekonomen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig för han tog fram och bankade mig med ett basebollträ så jag stabbade han med en kniv, Och sedan döda min kompis en av hans vänner men om dem tog något från han kickade han dem+dem pratade via discord eller något för en av dem var inne i sjukhuset och vårdades och min kompis tog upp adminen som kickade till högsta våningen på sjukhuset sedan sprang en av dem upp utan att ha kunnat se när min kompis sprang upp och tog han. Seden kom killen ut som levde till min kompis bil som jag stod och väntade vid och sedan åkte vi. Andledningen till dem, var så sura var för att vi krockade och dem ville ha pengar för det men vi ville inte betala dem något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger förut minns bara en av dem för dem andra var länge sedan och den senaste var lall tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte stabbat han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte stabba folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka