- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen
Vad heter du i verkligheten? Emil
Vad är ditt användarnamn på discord? Emilboo09
Ange ditt födelsedatum: 11 September 2009
När fick du medlemskap på Unive? Typ januari
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart bitr chef på räddningstjänsten och från de har jag förståt hur de är som chef, nu har jag även vart ledning på mekonomen ca 2 månader och tagit mycket ansvar
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill få upp aktiviteten men mycket sen vill jag även börja få till fler utbildningar, ekonomin är nått jag pckså vill fixa då den är hemsk
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja är aktiv ca 4 timmar om dan 2 h jobb 2 Krim
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Emil
Vad är ditt användarnamn på discord? Emilboo09
Ange ditt födelsedatum: 11 September 2009
När fick du medlemskap på Unive? Typ januari
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart bitr chef på räddningstjänsten och från de har jag förståt hur de är som chef, nu har jag även vart ledning på mekonomen ca 2 månader och tagit mycket ansvar
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill få upp aktiviteten men mycket sen vill jag även börja få till fler utbildningar, ekonomin är nått jag pckså vill fixa då den är hemsk
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja är aktiv ca 4 timmar om dan 2 h jobb 2 Krim
Har du läst våra grundregler? Ja