Nekad Mohammad Svensson | Chef-jobb ansökan [Qpark] [Borzy, Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? ABAAHAWAS765#7723

Hur gammal är du? 2006 10 juli - 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Under tiden jag har jobbat på Qpark så har jag märkt att mina kollegor inte tar jobbet seriöst, Jag kommer sätta stopp på det, QPark, har alltid sett ut som en grupp av lallare, jag, som Qpark erfaren hatar det, vi får alltid kritik, hat mot folket att vi inte gör vårat bästa, vi blir slagna, hotade in game, det tycker jag absolut inte om, jag vill at QPark ska bli imtyckta i Unive RP. Det är då jag kommer in i detta. Jag har varit QPark erfaren i nästan 2 veckor, och jag har märkt att våra anställda behöver en stor ”wake up” call. som tidigare sagt så får QPark mycket kritik för att våra anställda är så himla oseriösa och ger böter för onödiga anledningar. Det är då jag kommer in i detta, jag kommer se till så att alla på QPark gör sitt jobb, Hur kommer jag göra detta: 1. Checka så att alla anställda är aktiva och inte offline nästan hela tiden 2. Jag kommer ge varenda en en kurs för hur man ska uppträda sig och hur man arbetar 3. Fixa ett rapporterings system på discord ele vart som helst där man kan rappotera sina egna kollegor eller om man är vanlig civil person och man vill vara med och dela sina känslor om hur de känner sig om oss och våra medarbetare, en person kommer inte bli sparkad för en rapport, definitift inte, jag tror på förbättrelse, 100%. Jag kommer vara mer omtänksam med mina medarbetare och försöka bygga en social relation där vi kan umgås när vi inte är i tjänst. Det var något den förra chefen hade lite trubbel med, relationen inom QPark familjen, den är viktig, det var mycket negativitet ich ibland så bråkade nåra anställda med varann, vilket, jag inte gillade förstårs, som sagt vill jag bygga en stark relation mellan alla som jobbar på QPark. Nog med det så vill jag bygga andra sammarbeten med till exempel meko ele polismyndigheten för att få mer skydd om något seriöst händer typ som om att en kollega har bliivit misshandlad av en grabb som blev arg pga en ”felaktig” faktura, så misshandlar han en kollega, då vill jag ha stopp på de, jag vill att tex om ngt sånt här händer, då ska vi få hjälp av våra sammarbeten, och samma sak för de, om de behöver ngt speciellt då e vi alltid där för de. Meko tex, för att få våra bilar lagade om en idiot väljer o köra på oss (hånder ofta) o om de behöver hjälp med om hur folk ska parkera när man besöker meko då kan vi hjälpa de med det, Jag vill bygga relationer för att både partena ska vinna av de o ja ser fram emot o bli framtida chef för QPark

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu så jobbar jag på QPark som erfaren och jag är jätte kunnig om jobbet, jag är expert inom radio prat , om man ska dömma böter ele nt osv. Tidigare så var jag biträdande chef på nBåtbolaget, jag har mycket kunskaper om hur man styr och leder, Just nu, så har jag ansvaret för att hjälpa våra nya provanställda för att komma igång med jobbet så jag måste visa de rätt kläder, ge de ett rakel, lära de hur man ger ut böter, osv. Jobbet som chef passar mig perfekt eftersom att jag har så många kunskaper om hur man styr, lär ut, coachear, vara en assisterare, utan ingen boss, men en ledare. Jag vill se till så att mina arbetare har de så gött som möjligt :)

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 2 tim
Helger och Lov: MINST 3 tim, högst: oändligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, de klart,

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-Rep, frågar om staffsen kan läsa denna ansökningen samt tror inte grabben kan reglerna

Vidare, du kommer få en chans på intervjun

Vidare, du kommer få en chans på intervjun
Tack så mycket! Jag har 2 frågor. kan man va krim o chef så länge man nt e i gäng 2. Jag har gjort en ny gubbe som jag vill rpa me som chef e de ok? för min gamla gubbe e borta på något sätt min andra gubbe heter zenjie Ji.

Tillbaka