Nekad Mohamed69 | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohamed69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maxcool123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? BRAZZER

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Ola Andersson jag är föd 1997-03-03 jag växte upp med en mamma som va alkoholist och en pappa som knarkade så jag tog den snabbaste utvägen och började göra kriminella jobb. Allt från att kidnappa folk och utpressa dom på pengar och annat till att göra grövre bankrån men jag är fortfarande en trevlig grabb fast jag har inte de starkaste temperamentet på grund av att jag har grov ADHD.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag sak bli medlem på Unive är för att jag vill kunna upptäcka allt som servern har att erbjuda med ett medlemskap. Eftersom att just Unive är en stor server utan whitelist och som fortfarande ligger på en hög RP nivå som vill jag kunna se serverns helhet och vad den har att erbjuda. Jag har även haft väldigt kul med mina vänner på just Unive och jag vill skaffa fler igenom RP. Många andra i min av mina vänner har även blivit intresserade av just RP och att spela på Unive och det är därför jag just söker till denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad är att jag har hört mycket om serven av vänner och att de är seriös RP och själv tycker jag att allt är roligare när andra spelar sin roll seriös.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis grupp och blev genast intresserad när jag fick höra om den och att de va en sån hög RP nivå som gör spelet mycket roligare på grund av att alla som kör på servern lever in i sina roller.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få ut så bra RP som möjligt och träffa nya vänner och skapa minnen på en bra RP server som inte är whitlist även att lära mig att bli bättre på RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få ut så bra RP som jag kan även skaffa nya vänner och få ut så bra RP upplevelse som de går i en sån seriös miljö.
Att kunna utforska vädden med vänner och gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag skulle säga att jag håller mig aktiv så ofta som jag kan.

Nekad, Utveckla mer på Berätta om din karaktär. , sen förstår jag inte riktigt om du är närvarande i andra servrar eller inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka