Nekad mohamed123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamed123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zakaria

Vad är ditt discord namn? zakaria.tobal#2718

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam svensob . adam har bott på landet sen han föddes 1998 När han växte upp så var as adam ambarn så han hade bara sina vänner .adam inte hade nåt att göra så brukade han va i va me vänner som va kriminela med och hjälpa till med att bära saker och Som de ville ha hjälp med. Annars så brukade adam blev kriminel efter han hängde me sina vänner fixa traktorn på gården som inte har starta på några år Och När mamma och pappa var upptagna så brukade adam va ute och bekna och laga matt så att mamma och pappa kunde ta det lugnt. Jonas tyckte det bara var kul att hjälp till . När adam blev Äldre och börja skolan så Fick han 1 Vän som blev hans bästa vän ,adam nya vän bodde en liten bit bort från där adam bodde adam och hans nya vän adam Gjorde nästan allt tillsammans. När det var sommarlov så brukade adam adam och när dem va med varandra så hjälpte dem Alla som fråga om hjälp Som bodde på landet oftast så fick dem en peng. Dem vill göra så många som möjligt glada. Efter några år När adam blev 16 så blev han gråvt kriminel han och hans familj till en stad Så han kunde gå i gymnasiet. Så nu när adam var ensam på landet Så Meka han med traktorn oftast och han fick igång den Och fick ett stort intresse för motorer Så adam svensob om krig i traktor på landet och fråga om någon behövde hjälp med motorer SÅ adam blev typ som en bärgare på landet Och fortsatte hjälpa till. adam vill försöka hjälpa och göra så många som möjligt glada. Men när adam blev Vuxen så bestämde han sig för att flytta till sin barndoms kompis Alex som hade flyttat till staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och utvecklade scenarion med hög rp nivå . kommer försöka få in minna vänner till servern kanske bli staff och hjälp med servern mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för alla i scenariot och inte bara göra så det bli kul för en själv så som att ge polisen en chans i skott jagat scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de kan jag och rdm är att du dödar någon utan ett bakomliggande scenario copbait är att du försöker få polisens uppmärksamhet och suntförnuft är logisk tänkade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt

Nekad, 1 ansökan endast på 24h

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka