Nekad mohamed123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamed123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zakaria

Vad är ditt discord namn? zakaria.tobal#2718

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adam svensob och flyttade till Sverige när han var 10 år gammal. när han väl flyttade till Sverige bråkade hans föräldrar mycket och det tog hårt på adam. efter ett tag skilde adam föräldrar sig och han mådde inte så bra genom fysiks och psykisk så han började sluta gå på lektioner och fick inte bra betyg. han blev aggressiv ledsen och nerstämd efter allt så han gick inte till skolan och började med kriminaliteten. han sålde droger och köpte vapen och gjorde en massa olagligheter. näradam växte upp fick han ett snabbt intresse att laga bilar han var duktig på det och hoppade av kriminaliteten och började arbetslivet som verkstadannstäld. han trivdes mycket bra på sin arbetsplats/yrke. han hade också vänner där som han umgicks medaadam blev väldigt framgångsrik senare i sitt liv efter dem kriminella livsstilen och där så slutade han vara kriminell och tjänade en massa pengar från sin rappkarriär vilket gjorde hans mående väldigt glad. Han köpte även en del bilar och ett stort hus där han hade en egen studio och skrev radedär pengarna rullade in. min karaktärs egenskaper är att han är bra på köra bil (Top-Driver) samt att han har en god talang inom musiken men han är en väldigt rolig person som är omtyckt av visa och hatad av visa. min karaktär skiljer sig från andra det är att han är kriminell men inte så kaxig som de flesta kriminella är i denna stad och han är social och föredrar att prata innan silahen kommer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill vara med och bidra med unive och göra det till en bättre plats och göra unive till den bästa rp som det går att göra. jag vill bli medlem för att jag vill vara med i räddningstjänsten och hjälpa staden när den är i nöd. kommer göra allt för att alla ska må bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinns är att spela för att båda parterna ska ha roligt även ifall det krävs att "Förlora" scenariot eller att låta nåt got som kanske inte är så jätte bra för dig men kanske roligt för motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de kan jag och rdm är att du dödar någon utan ett bakomliggande scenario copbait är att du försöker få polisens uppmärksamhet och suntförnuft är logisk tänkade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka