Nekad mohamed123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mohamed123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235115530/

Ditt Hex-ID: 11000014bfcaa0a

Vad är din discord tagg? Zakaria.tobal#2718

Vem var det som bannade dig? fliri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: depositphotos_189461762-stock-photo-crossed-turkey-and-kurdistan-flags.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett dumt som jag k9ommer aldrig i mitt liv göra igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle döda några folk i blads sen dog vi för dom pita så stak min vän så kolla jag han va ej där så gick jag ur unive men sen kom in igen och jag vänta ej 12 timmar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel jag ska ej göra samma sak som min vän

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. skota mot polis för en grabb skota så fick jag ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort sAMMA SAK SOM MIN VÄN OCH ATT JAG SKA RP SOM MIG SJÄLV OCH ATT EJ KOLLA PÅ ANDRA VAD DOM GÖR

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gete mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag

NEKAD

Nekade din på förra banöverkalgan och nu har du en ny historia.

//Filiri helper.

Tillbaka