Nekad mohamed123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamed123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235115530/

Ditt Hex-ID: 11000014bfcaa0a

Vad är din discord tagg? Zakaria.tobal#2718

Vem var det som bannade dig? shunomannen

Bild på banmeddelande: raw_Kalmar_FF_-_P09.jpgdepositphotos_189461762-stock-photo-crossed-turkey-and-kurdistan-flags.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trode att jag gjorde fel när det inte va jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla här jag skulle råna en grabb och han lysna ej och så trode säkert dom att det va han som råna men det va jag och han lysnada ej så fick jag alla sit och jag är krim men inte han andra grabben så vrf ska jag få allt sit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag tror att fom trode att han råna mig men det va jag som råna och vi båda prata i mun så tror jag att det gick något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev rånad av en anan gäng och jag råka slå så då fick jag ban men jag har lärt mig att inte göra det ingen men det va för 1 månad sen typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte prata i mun samtigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag ni gör eran grej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka