Nekad mohamed1 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamed1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oggata/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? mohamed1#9160

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Sundgren, han är 25 år (1995-04-02) och kommer från Stockholm, han är en rak och ärlig person som har ett brinnande intresse för bilar, han har haft en till viss del tuff uppväxt med en missbrukande mamma, men detta gör också honom till en stark person som inte tar åt sig av minsta lilla. Han är en riktig skojare som tar livet med en klackspark. Han älskar att dra skämt, på andras men även sin egen bekostnad. Hans största dröm är att äga en Ferrari, Däremot är Magnus väldigt rädd för höjder och spindlar, något som han varit sen barnsben. Magnus har väldigt lätt för att skaffa nya vänner och litar även mycket på folk, något som han ibland kan få äta upp. I och med hans tuffa barndom kan han lätt relatera till andra som sitter i en jobbig situation och försöker alltid hjälpa sina vänner så gott han kan

Varför ska just du bli whitelistad? Mitt mål är att alla ska ha roligt, jag är alltid ärlig och om jag ser någon göra fel säger jag till. Jag är också seriös inom mitt rp och tror att jag som kommer passa väldigt bra. Dessutom är jag mogen och är alltid snäll mot folk samtidigt som jag kan skoja och även ta skämt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vara med i communityt och skapa roliga och seriösa scenarion, jag har hört gott om servern och tror att det är en plats som jag skulle trivas bra på där det är seriös men ändå roligt rp som jag tror att jag också kan bidra till.

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att alla inklusive jag ska ha roligt, och att skapa roliga och seriösa scenarion. IC är det först och främst att lära känna folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka