Nekad Mohamed Slim | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Gamerboii00#4979

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Mohamed Slim hade det tufft i sitt hemland som var i Turkiet han var mycket fattig och fick jobba långa pass på byggplatsen där man byggde hus för hand han fick gå upp kl 5 på morgonen och jobba ända till kl 12 på natten och för det fick han inte ens 20 kr för men hela hans liv har han velat komma till Sverige och gå i högskolan och komma in på polisskolan han hade läst mycket om det i böcker en dag så utlöste sig det ett krig i Turkiet då dog hans föräldrar av ett bombnedslag men Mohamed var på semester hos sin mormor så han klara sig (Mohamed är då 15 år) efter att Muhammed hade bott hos sin mormor i snart 6 år så började hans mormor bli gammal och kunde inte ta hand om honom mer så Mohamed flytta till Sverige och gick hög skolan och skaffa nya vänner och nu är han snart klar med polis skolan och är redo att hjälpa världen som han alltid drömt om

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag borde bli medlem eftersom jag kommer ha hög rp nivå som polis eftersom det är det jag vill rpa som sen när jag blir medlem och hjälpa andra spelar som polis

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är bra rp nivå det är en aktiv server man kan spela på server utan medlem fast det är ju roligar med medlemskap så klart men att den är öppen för alla och att den har bra staff mångas spelar glada spelar så klart och mycket mer

Hur hittade du Unive? Server list

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag vill vara så pass bra så att jag kan hjälpa till att få unive och bara bli allmänt bättre och bättre på att rp med och mot folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett av mina mål är att bli en bra polis om jag nu blir det=D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har indragen Medlemskp för att jag gjorde ett misstag men det kommer aldrig att hända igen all kan ju göra det men nu känner jag att jag har lärt mig min läxa när jag var bannad och att jag är redo att bli medlem igen på unive Supporta den och hjälpa till att utveckla rp nivån på server

Tillbaka