Nekad Mohamed | Medlem ansökning [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Sander

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade litte svår upväxt då pappa slog mohamed. och sen mamman bistemde sig för att flyta till staden där mohamed sen flytade och både i sina bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mohamed kan bidra med kärlek och och mindre kriminelatet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? blire inte kul för polisen bara kul för kiminella. ett lättare sätt att säga de på att man inte ska vinna scenarion hela tiden man måste kunna förlora med för alla spelar väll fivem för att ha kul?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? och en person kommer och kör över dig utan anledning. (Får endast användas I nödvärn för att komma undan men håll de realistiskt) Powergaming: Man ska inte göra onaturliga saker, T.ex. du kör i 200 km/h och kör rakt in i en vägg så ska du inte köra iväg direkt eller hoppa ur bilen och börja springa. Sunt Förnuft: Du skall ha logik som du har i verkligheten. Tex om du skall göra något i spelet fråga dig själv om du verkligen hade gjort det i verkligheten. Vi vill inte ha orealistisk RP. (Exempel: Du går utanför en polisstation och skjuter mot folk detta leder till ban direkt) Ingen RDM (Random Deathmatch): Man dödar någon utan ett scenario bakom. Te.x. du går mitt på stan och en person kommer upp med pistol och skjuter dig i huvudet. (NLR) New life rule: Ifall du dör så ska du glömma bort allt som hänt under scenariot, du ska t.ex. inte gå efter samma person som precis dödade dig (Gäller även I gängkrig blir du skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja du om jag har, jag har ju spelat på många rp servers och den här servern och vet vad man ska göra om man befinner sig i ett

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte fan vet jag

Nekad.
Anledning:
Berätta mer om din karaktär och vad du kan bidra med till servern.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka