Nekad Mohamed | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noelsander

Vad är ditt discord namn? Sander21

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 1994

Berätta om din karaktär. Jag heter Mohammed Abduli, är 34 år gammal, har jobbat på byggare och jobbar på gruppe 6. Han är uppväxt i Saudiarabien och flyttade till staden när han var 29 år. Han hade en dålig uppväxt där han pappa konstant slog honom. Han är således ganska dålig på matte och svårt att uttrycka sig, och svårt att hitta kärlek.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en välutvecklad och engagerande karaktär som kan skapa intressanta och spännande rollspelsmoment. Min erfarenhet inom rollspel gör att jag kan hålla en hög nivå på mitt spel och hjälpa andra spelare att förbättra sitt rollspel. Dessutom är jag bra på att skapa och delta i komplexa och välgenomtänkta scenarion som kan bidra till serverns dynamik och utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man är beredd att låta sin egen karaktär förlora eller hamna i en ogynnsam situation om det bidrar till en bättre och mer engagerande historia. Det handlar om att sätta berättelsen och gemenskapens upplevelse före sin egen karaktärs framgångar, vilket ofta leder till ett rikare och mer dynamiskt rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Ett exempel är att man alltid ska agera realistiskt och i enlighet med sin karaktärs bakgrund och personlighet. Ett annat exempel är att man ska undvika metagaming, vilket innebär att inte använda information som man har fått utanför spelet för att påverka spelets gång. Dessutom är det viktigt att visa respekt för alla spelare och följa serverns kod för rättvist spelande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har flera års erfarenhet av rollspel, både digitalt och vid bord. Jag har spelat på flera olika rollspelsservrar i FiveM och har även erfarenhet av andra rollspel som Dungeons & Dragons. Min erfarenhet har lärt mig vikten av samarbete och respekt inom rollspelsgemenskapen, samt hur man skapar och utvecklar komplexa och engagerande karaktärer.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och passionerad rollspelare som alltid strävar efter att förbättra mig och bidra till gemenskapen. Jag är också tekniskt kunnig och kan bidra med hjälp och support när det behövs. Utanför rollspelandet är jag intresserad av storytelling, vilket gör att jag ofta kommer med kreativa idéer och förslag till scenarion. Jag ser fram emot att bli en del av Unive och bidra till dess utveckling och gemenskap.

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärs beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka